نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3697
-
الف
+

ناگفته های «سینا شفیعی» از سریال «در جستجوی آرامش» تا «ستایش3»

«سینا شفیعی» بازیگر سینما، تیاتر و تلویزیون ایران از تجربیات بازی خود در سریال های «درجست و جوی آرامش» و «ستایش3» سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2 ، «سینا شفیعی» بازیگر ، نویسنده و کارگردان سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران که مخاطبان آی فیلم 2 بازی وی را در سریال «درجست و جوی آرامش» به خاطر دارند و هم اکنون فصل سوم «ستایش» با بازی وی از رسانه ملی ایران در حال نشر است، از تجربه بازی اش در این سریال ها سخن گفت.

«سینا شفیعی» در سریال «درجست و جوی آرامش» کرکتر مردی به نام «سیامک» را ایفا می کرد که بعد از ازدواج با دختر مورد علاقه‌اش «نگین» همچنان اعتیاد داشت و روز به روز هم اعتیادش شدیدتر می‌شد تا جایی که در میانه سریال به خاطر پیدا کردن پول مواد مخدر دست به هر کار پلیدی می‌زد.

شفیعی در یک مصاحبه از تجربه بازی خود در این سریال گفت: برای بازی در سریال «درجست و جوی آرامش» حدود ۲۰ کیلوگرام وزن کم کردم. از طرفی بازی کردن در این سریال برای من بسیار سخت بود.

«سینا شفیعی» که هم اکنون با بازی در نقش «حمید» یا همان راننده شخصی «پری‌سیما» یکی از کرکترهای پر چالش این شب‌های تلویزیون ایران در سریال «ستایش3» است از دومین همکاری خود با سعید سلطانی نیز سخن گفت.

وی درباره پررنگ تر شدن نقش خود در «ستایش3» به فارس گفت: کرکتر «حمید» همین مسیر را پیش می‌رود و تا پایان قصه در سریال حضور دارد.

به گفته شفیعی، آقای سلطانی به او دو نقش یعنی کرکتری که «شهرام پوراسد» بازی می کند و کرکتر خودش یعنی «حمید» را پیشنهاد داده بوده که او در نهایت «حمید» را انتخاب کرده است.

در فصل سوم سریال ستایش «داریوش ارجمند»، «نرگس محمدی»، «مهدی سلوکی»، «سیما تیرانداز»، «فرهاد جم»، «مهدی میامی»، «فریبا نادری»، «بهزاد خداویسی»، «محمدرضا داوود نژاد»، «مریم خدارحمی»، «مهتاج نجومی»، «امید علیمردانی»،«شهروز ابراهیمی» و «شهرام پوراسد» به ایفای نقش پرداخته اند.

«سینا شفیعی» در سال ۱۳۶۷ خورشیدی در تهران به دنیا آمد و در زمینه کارگردانی ، بازیگری و نویسندگی سینما و تلویزیون فعالیت دارد.

وی فعالیت هنری اش را با بازیگری در عرصه نمایش شروع کرد.

گفتنی است که سریال «درجست و جوی آرامش» با بازی «سینا شفیعی» پیش تر از شبکه آی فیلم 2 به نشر رسیده است.

در پیوند با این خبر بیشتر بخوانید :

دانلود سریال «ستایش 1»

دانلود سریال «ستایش 2»

داستان سریال «ستایش 3»

تیزر سریال «ستایش3»

دانلود سریال در جستجوی آرامش

م ح / ح ح 

نظر شما
ارسال نظر